top of page
Jouw virtual assistant (VA), freelance assistant en secretaresse voor het organiseren van bijeenkomsten/vergaderingen/borrels/teamuitjes. Het plannen van afspraken, agendabeheer, klantcontact, social media. Met meer dan 20 jaar ervaring in het secretaressevak ben je bij mij aan het juiste adres. Judith Meereboer business support

Tarieven

Een fijne collega zonder iemand in loondienst te hebben... dat klinkt leuk en interessant, maar natuurlijk ben je ook nieuwsgierig wat het kost om met mij samen te werken. 

In de basis zijn hiervoor twee mogelijkheden, die ik hieronder beschrijf.
Kies wat het beste bij je past.

Heb je andere wensen of vragen? Neem dan vooral even contact met mij op om deze persoonlijk te bespreken. 

Weet je al precies welke taken je wilt uitbesteden en hoeveel uur dit in beslag gaat nemen? Dan is een samenwerking op basis van een vast aantal uren interessant voor jou.

  • vast aantal uren

  • vanaf 8 uur per week

  • uurtarief: € 57,50 excl. BTW

  • facturatie: einde van de maand

  • opzegbaar met een maand opzegtermijn

  • Na 1 of 2 maanden evalueren we de samenwerking en het aantal uren.

Weet je nog niet precies hoe de samenwerking er uit moet komen te zien en/of kun je het aantal uren nog lastig inschatten? Kies dan voor een flexibele samenwerking (op uurbasis). 

  • flexibel op uurbasis

  • uurtarief: € 60,00 excl. BTW
     

 

  • facturatie: einde van de maand

  • op basis van nacalculatie

  • geen opzegtermijn

bottom of page